سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون دانشمند بمیرد، همه چیز حتی ماهیان در دریا بر او بگریند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
هتل داری را در وب گامبرون یاد بگیرید
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» برای اقامت اصفهان کدام هتل هتر هست؟

شهر دیدنی اصفهان یکی از پرگردشگرترین شهرهای ایران محسوب شده و هر سال میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی است. شهری تاریخی در مرکز ایران که عنوان های سومین شهر بزرگ و سومین شهر پرجمعیت پس از تهران و مشهد، ایران را از آن خود کرده است. اصفهان در دوران صفویان پایتخت ایران بود و بسیاری از بناهای تاریخی دیدنی آن در همان دوران ساخته شده اند. شهر خلاق یونسکو که برخی آثارش در همین میراث ثبت شده اند. از جمله دیدنی ترین اماکن تاریخی نصف جهان باید به منارجنبان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو اگر شما هم قصد سفر به نصف جهان را دارید در ادامه با الی گشت همراه شوید تا بهترین هتل های اصفهان را معرفی کنیم. خوشبختانه بخاطر توریست زیاد هتل های بسیار متنوع و با کیفیتی در سرتاسر شهر ساخته شده اند و در میانشان از هتل های لوکس و 5 ستاره گرفته تا اقامت گاه های بومگردی که خانه هایی بجا مانده از سال های دور هستند به چشم می خورد.هتل شاه عباس یا مهمانسرای عباسی هتلی 5 ستاره و در عین حال اقامتگاهی سنتی است. ساختمانی باشکوه در مرکز تاریخی شهر که البته سال 1345 شمسی ساخته شده اما تمام جزئیات کاروانسرای امروزی به سبک معماری صفویان است. جالب است بدانید اغلب شخصیت هایی مهمی که به اصفهان سفر می کنند در همین هتل اقامت می کنند.224 اتاق، سوئیت و آپارتمان هتل تمامی استانداردهای لازم را دارند و می توانید از رستوران ها، استخر، اتاق های جلسات و سالن های متنوع استفاده کنید. همچنین موقعیت قرار گیری هتل عباسی اصفهان دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر دارد.

آدرس هتل عباسی: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

ز سال 1350 با مجموعه شرایتون کار خود را آغاز کرد و امروز با بزرگ ترین مجموعه هتل های ایران (پارسیان) همکاری دارد. این مورد از بهترین هتل های اصفهان همواره در حال بازسازی و بروز رسانی امکانات و خدماتش بوده و به همین دلیل همواره 5 ستاره خود را حفظ کرده است.

پارکینگ، 6 رستوران، استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی، فروشگاه لباس و ملزومات ورزشی، همراه با سیستم تهویه هوای مطبوع، سالن ماساژ، کافی شاپ، آرایشگاه و انواع فروشگاه برای خرید سوغاتی برخی از امکانات هتل پارسیان کوثر هستند. هتل نزدیک سی و سه پل قرار گرفته و چشم انداز زاینده رود را دارد. اگر زمانی به نصف جهان سفر کنید که رودخانه پر آب است زیبایی مجموعه را دو چندان خواهید دید.

آدرس هتل پارسیان کوثر: اصفهان، خیابان ملت، مقابل سی و سه پل



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ساناز اسدی ( یکشنبه 98/9/17 :: ساعت 12:26 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مدیریت هتلداری چیست چگونه میباشد؟
وصال امیری جان جان
ایا میدانید هتل داری رشته است؟
اهداف و مزیتهای ام بی ای هتل داری و توریسم
بهترین هتل های آمستردام در هلند
برای اقامت اصفهان کدام هتل هتر هست؟

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 5706
» درباره من

هتل داری را در وب گامبرون یاد بگیرید

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب