سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترینِ فریضه ها و واجب ترین آنها برانسان، شناخت پروردگار و اقرار به بندگی اوست [امام صادق علیه السلام]
هتل داری را در وب گامبرون یاد بگیرید
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» وصال امیری جان جان

یه موزیک خوب رو امروز انتخاب کردم

و باز هم اولین نفری باشید که متن موزیک را به صورت کامل مشاهده میکنید زیرا برای اولین بار در بین وب سایت ها و همچنین رسانه های مختلف نشر داده نشده این نکته رو هم باید بگیک گه لطفا بعد از گپی تکس یه اشاره کوچیک هم به سایت خودتون کنید ولذت ببرید امیر حسام افشار ارنج بندی کامل موزیک را انجام داده که بسیار در کارش دقیق و منظم بوده زیرا به بهترین شکل را انجام داده گیتار نیز فرشید ادهمی تنظیم نیز فتاح فتحی یکی از خوانندگان مطرح که خیلی هم طرفدار داره و حالا به یکی از تنظیم کنندگان قوی تبیل شده

آهنگ جدید و متفاوت جان جان از وصال امیری به صورت مستقیم و با پخش انلاین در ای وان موزیک

ای زلف پریشان مستمو حیران
عاشق توامو از تو چه پنهان
در تبو تابی عین سرابی
دنیارو خاموشی بگیرد اگر بخواهی


ای جان جان جانو جهانم عزیزم دلم را به اسارت کشاندی
ای جان جان شیدای جذاب مرا تو به این حال نشاندی کجایی
مرا دیوانه کن ای وای تمامم مال تو
چه تاثیر گذار است در من احوال تو
مرا دیوانه کن مرا دیوانه کن
مرا دیوانه کن با دلبرانه بودنت
عشق را محک بزن با عاشقانه بودنت
مرا دیوانه کن مرا دیوانه کن
ای جان جان جانو جهانم عزیزم دلم را به اسارت کشاندی
ای جان جان شیدای جذاب مرا تو به این حال نشاندی کجایی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ساناز اسدی ( یکشنبه 98/9/17 :: ساعت 12:33 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مدیریت هتلداری چیست چگونه میباشد؟
وصال امیری جان جان
ایا میدانید هتل داری رشته است؟
اهداف و مزیتهای ام بی ای هتل داری و توریسم
بهترین هتل های آمستردام در هلند
برای اقامت اصفهان کدام هتل هتر هست؟

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 5870
» درباره من

هتل داری را در وب گامبرون یاد بگیرید

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب