سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل اندک همراه با دانش، بهتر از عمل بسیار همراه با نادانی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
هتل داری را در وب گامبرون یاد بگیرید
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بهترین هتل های آمستردام در هلند

تبدیل ساختمان‌های قدیمی به هتل‌های امروزی ممکن است نتیجه ناخوشایندی داشته باشد اما مانند همه مسائل در آمستردام کارها متفاوت پیش می‌ روند. چه در هتل 5 ستاره که خانه‌ ای کانالی متعلق به قرن 18 میلادی است اقامت کنید یا خانه‌ هایی متروکه که تبدیل به سوییت های لوکس شده‌ اند و دسترسی به آن ها از طریق رودخانه امکان پذیر است و حتی بوتیک هتلی را انتخاب کنید که زمانی کارخانه چاپ بوده است،‌ از انتخابتان پشیمان نمی شوید. هتل های آمستردام جواهری از زیبایی و آسایش هستند و به خوبی بازسازی شده اند.

با هر بودجه ای هر منطقه ای را که برای اقامت و بازدید انتخاب کنید، مطمئن باشید که محلی فوق العاده را پیدا خواهید کرد. هتلی که می تواند سال های دور، دهه های اخیر یا حتی بتازگی در پایتخت هلند ساخته شده باشد. بنابراین اگر به دنبال محلی برای استراحت بعد از یک روز گشت و گذار در میان بهترین موزه ها و جاذبه های آمستردام هستید با الی گشت همراه شوید تا بهترین هتل های آمستردام را به شما معرفی کنیم.

هتل پولیتزر آمستردام (Pulitzer Amsterdam) 5 ستاره بوده و سال 2016 بازسازی شده است. هتلی شامل 225 اتاق ‌که در 25 خانه کانالی در کنار کانال زیبای پرنسس (Prinsengracht) قرار دارد. فضای داخلی شیک و مدرن آن برای رفع یک روز پر ماجرا عالیست.

پولیتزر در محله ای پر جنب و جوش قرار گرفته و طراحی و دکوراسیون زیبایی دارد. باغ های آرام، سالن های آفتاب گیر و قایق هایی که شما را با نوشیدنی در دستتان داخل پایتخت می گردانند برخی از ویژگی هایش هستند.

آدرس هتل پولیتزر آمستردام: Prinsengracht 315-331,Amsterdam,1016 GZ

وبسایت هتل پولیتزر آمستردام: pulitzer

وکستون یکی از مشهورترین هتل های آمستردام است. هتل بوتیکی که 111 اتاق دارد و زمانی شهردار پایتخت در آن زندگی می کرده است. این امر خود گویای موقعیت عالی آن است.

اینجا محل اقامت مسافران حرفه ای است که به دنبال هتل های مناسب برای کسب و کار نیستند. سرویس دهی مجموعه نیز همیشه فوق العاده است و لابی پر از منوهای مختلف برای سفارشات شماست.

برای اقامت و رزرو آن به صفحه رزرو هتل آمستردام بروید.

آدرس هتل پولیتزر آمستردام: Herengracht 255, Amsterdam, 1016 BJ

وبسایت هتل پولیتزر آمستردام: thehoxton



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ساناز اسدی ( یکشنبه 98/9/17 :: ساعت 12:28 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مدیریت هتلداری چیست چگونه میباشد؟
وصال امیری جان جان
ایا میدانید هتل داری رشته است؟
اهداف و مزیتهای ام بی ای هتل داری و توریسم
بهترین هتل های آمستردام در هلند
برای اقامت اصفهان کدام هتل هتر هست؟

>> بازدید امروز: 5
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 5875
» درباره من

هتل داری را در وب گامبرون یاد بگیرید

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب